Ilmainen opas: 6 vaihetta onnistuneen PLM-käyttöönoton taustalla
Tuotteen elinkaaren hallinta (PLM) tarkoittaa keskitettyä tuotetiedon-, suunnittelun- ja valmistuksenhallintaa. PLM-järjestelmä luo linkin prosessien ja koko tuotteen elinkaaren aikana syntyvän datan välille aina ideasta suunnitteluun, tuotantoon ja ylläpitoon. Kaikilla organisaation työntekijöillä ja sidosryhmillä on aina sama ajantasainen tuotetieto käytettävissä, riippumatta roolista tai sijainnista.
Asiakkaat haluavat saada uusia tuotteita yhä nopeammin, tehokkaammin ja halvemmalla. Asiakkaiden kasvava vaatimustaso ajaa yrityksiä digitoimaan valmistusprosessejaan sekä motivoi kaikenkokoisia toimijoita reagoimaan arvoketjun eri tasoilla tapahtuviin muutoksiin. Jatkuvan muutospyyntövirtauksen hallinta ja toteuttaminen on melkein mahdotonta ilman PLM-ratkaisua. Oppaamme esittelee sinulle miten onnistunut PLM-hanke voidaan toteuttaa kuuden vaiheen taktiikalla.
Oppaamme sisältö:
- Mitä tuotteen elinkaaren hallinta (PLM) tarkoittaa?
- Miksi yrityksenne tarvitsee PLM-järjestelmän?
- Mitkä 6 vaihetta takaavat onnistuneen PLM-hankkeen?
- Miksi TECHNIA on oikea kumppani PLM-matkalla?
Ilmainen englanninkielinen oppaamme "How to successfully implement a PLM solution in 6 steps" näyttää, miten voit toteuttaa PLM-järjestelmähankkeen tuottamaan yrityksellesi jatkuvaa taloudellista menestystä.
Ota hyödyt irti TECHNIAn kymmenien vuosien PLM-osaamisesta täyttämällä sivulla oleva lomake ja lataamalla PLM-oppaamme. Tämän voit tietenkin tehdä maksutta ja ilman sitoumuksia.
Lataa PLM-opas
Tämä opas auttaa sinua ymmärtämään ne 6 vaihetta, joilla PLM-hanke toteutetaan onnistuneesti tuomaan operatiiviseen toimintaan kestävää kilpailuetua.